Sprzątanie salonów samochodowych
Sprzątanie salonów samochodowych przez profesjonalną firmę sprzątającą – na co zwrócić uwagę?
Czy utrzymanie porządku i czystości w salonie samochodowym może mieć wpływ na sukces sprzedażowy? Tak. To przecież nie tylko oferta i konkurencyjne ceny wpływają na decyzje zakupowe Klientów. Bardzo istotne jest także pierwsze wrażenie Klientów po wejściu do salonu, a także ich ogólne samopoczucie i komfort podczas przebywania w danym miejscu. Klient w trakcie wizyty w salonie sprzedaży powinien skupiać swoją uwagę na samochodach, a umożliwia mu to czysta, jasna i uporządkowana przestrzeń, o którą może zadbać firma sprzątająca.
Sprzątanie salonów samochodowych – czego możesz oczekiwać?
Sprzątanie salonów samochodowych różni się od sprzątania np. galerii handlowych czy przestrzeni biurowych, choć musi łączyć w sobie czynności wykonywane w obu miejscach. Każdy salon samochodowy to przecież nie tylko część ekspozycyjna, ale też biura, pomieszczenia socjalne czy nawet sale konferencyjne. Nie bez znaczenia dla czynności porządkowych jest także specyficzne wyposażenie każdego salonu, a także duża ilość przeszkleń. Wszystkie działania mające na celu utrzymanie porządku i czystości w salonie samochodowym powinny być więc spersonalizowane i dopasowane do specyfiki konkretnego miejsca.
Zakres obowiązków i częstotliwość sprzątania firmy sprzątającej powinny być dostosowane do potrzeb jej Klientów. W APA Group współpracę zawsze rozpoczynamy od rozmowy z naszymi Klientami i od wizyty w miejscu, w którym będziemy świadczyć usługi. Pozwala nam to zaproponować optymalne rozwiązanie dla danego salonu.
Sprzątanie salonów samochodowych może obejmować czynności, takie jak:
- Sprzątanie głównej części salonu – dostępnej dla odwiedzających Klientów (m.in. sprzątanie wszystkich powierzchni płaskich).
- Sprzątanie przestrzeni biurowych i sal konferencyjnych.
- Czyszczenie warsztatu, serwisu i garaży należących do salonu.
- Sprzątanie toalet i łazienek, zarówno tych dostępnych tylko dla pracowników, jak i dla Klientów.
- Utrzymanie porządku w pomieszczeniach socjalnych.
- Mycie okien i witryn, a także elewacji salonu.
- Sprzątanie poczekalni, w tym czyszczenie foteli.
- Utrzymanie czystości na terenach wokół budynku, w tym na parkingu – np. zamiatanie powierzchni, usuwanie śmieci, odśnieżanie i odladzanie, usuwanie liści, opróżnianie koszy.
- Sprzątanie pomieszczeń po eventach.
Na co zwrócić uwagę, ustalając warunki współpracy z firmą sprzątającą?
Jak już wspomnieliśmy, zakres obowiązków firmy sprzątającej może być dopasowany do potrzeb konkretnego salonu. Naszym zdaniem warto jednak zwrócić uwagę przede wszystkim na kilka obszarów i czynności, które mają duży wpływ na odbiór salonu w oczach Klientów.
Sprzątanie podłóg w salonie samochodowym – posadzki w salonach są zwykle jasne. Często szybko się brudzą, a wszelkie ślady użytkowania (takie jak zarysowania czy plamy) są szybko widoczne. Sprzątanie podłóg to więc jeden z filarów oferty każdej firmy sprzątającej salony samochodowe. W APA Group przykładamy szczególną uwagę do stosowania skutecznych i jednocześnie bezpiecznych środków oraz metod sprzątania podłóg.
Mycie okien i witryn – czyste przeszklenia to jedna z wizytówek salonu samochodowego. Wpuszczają do wnętrza dużo światła, które rozjaśnia przestrzeń i dobrze oświetla samochody. W APA
Group oferujemy profesjonalne mycie nawet bardzo dużych przeszkleń. Nasi pracownicy są wyszkoleni w zakresie mycia okien na dużych wysokościach, a sprzęt i środki, którymi się posługujemy pozwalają skutecznie i szybko umyć okna i witryny tak, by nie pozostały na nich żadne zacieki i smugi.
Sprzątanie biur pracowników i miejsc spotkań z Klientami – z jednej strony zwiększa to komfort pracy, z drugiej – pozytywnie wpływa na motywację pracowników, z trzeciej – zapewnia pozytywne doświadczenia Klientom.
Może Cię zainteresować:
- Sprzątanie biura – czym charakteryzuje się dobra firma sprzątająca?
- Jak wybrać firmę sprzątającą, by miejsce pracy było czyste, zadbane i bezpieczne
- Czystość i porządek w miejscu pracy a motywacja pracowników. Kto jest odpowiedzialny za porządek w biurze?
Sprzątanie toalet – zarówno toalety dla Klientów, jak i dla pracowników powinny być nieskazitelnie czyste i regularnie sprzątane. Nasza firma sprzątająca oferuje czyszczenie, mycie i dezynfekcję wszystkich powierzchni w łazienkach. Dbamy o czystość i przyjemny zapach tych miejsc, a także na bieżąco uzupełniamy środki czystości i artykuły higieniczne.
Sprzątając salony samochodowe, zwracamy też dużą uwagę na miejsca wzmożonego ruchu. Są to np. okolice wejścia do budynku, a także stanowiska obsługi Klientów. Wszystko po to, żeby zapewnić Klientom jak najlepsze wrażenia z przebywania w salonie oraz podnieść komfort pracy pracowników.
Jeśli szukasz firmy sprzątającej z Warszawy lub okolic, zapraszamy do kontaktu. Chętnie opowiemy, co możemy zrobić dla Twojego salonu.